söndag 14 maj 2017

Shopping

Shopping







Hej! Det var länge sedan sist! Jag har haft jätte mycket att göra nu senaste tiden, särskilt förra veckan! Som tur börjar det lugna ner sig lite nu då det är så lite dagar kvar av skolan... Ska bli så skönt med sommarlov. Nästa vecka måste jag öva på hejarklacksramsorna eftersom att jag på fredagen åker till Esbo. Imorgon ska jag till Cosmetique och se om de har någon ledig tid före jag åker, annars får jag helt enkelt ta en tid efter resan.

Här ovanför ser ni bilder på några inköp jag gjort den senaste tiden. Igår köpte jag en rosa Gant keps, har en marinblå också men tyckte en ljusare färg till sommaren passade. Köpte också ett par rosa solglasögon, tyckte de var så häftiga, nästan som två speglar! Det var först när jag kom hem igår jag märkte att nästan allt jag köpte var rosa hehe, tofsen lade jag fast med mina nycklar. Två nya kjolar har jag också fått till garderoben. :-)

(Så småningom kommer det komma en uppdaterad Room tour!)

Glad morsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar