onsdag 25 februari 2015

Sleepover vid Olivias och en ny katt

Hej, den här veckan fick vi äntligen sportlov! Vilket betyder att jag inte behöver gå till skolan på en vecka! Igår alltså i tisdags så åkte jag till min kusin Olivia och sov över där tills idag. Jag kom riktigt nyss hem. När jag var där hade jag med min kamera så jag fotograferade ganska mycket. Olivia håller på med gymnastik så vi tog ganska många gymnastik bilder! Några av dem ser ni här nedan för texten. Idag på morgonen när vi vaknade så cyklade vi iväg till ett bageri nära Olivias som heter Bergwall. Vi köpte en hel del bullar och cyklade sedan tillbaka till Olivias och fikade. De har också en katt som heter Pettsson som är jätte gullig! Även några bilder av den ser ni här nedan för. Och på tal om katter! Imorgon ska vi och hämta en katt! En fyraårig hon katt som heter Wilman. Jag väntar så mycket till imorgon! Troligen kommer det ett nytt inlägg imorgon eller på fredag som handlar om det när vi fått den!:) 

Det här är Pettsson!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar