tisdag 4 augusti 2015



A day in Power Park
4.8.2015 
 Cobra, den blåa i bakgrunden!




 Junker!

Hej! Igår var jag med min vän Tinja till Power park. Det var en av de roligaste dagarna på hela sommaren!
Vi började att åka de mindre så som Music express, Joyride, Thunderbird, Twister och Kwai river- (som vi blev genom blöta i ...! )Mitt mål var att jag skulle åka i Cobra, och det gjorde jag! Och den var bara sååå rolig, helt klart min nya favorit! Värst var nog den första loopen BAKVÄGEN. Vi åkte i den flera gånger, nästan hela tiden, haha.
Och som flera kanske redan vet så har de fått en ny berg och dalbana till Power park som heter Junker. Den åker på 1,9 sekunder från 0- 100! Jag hade inte tänkt åka den. MEN. jag gjorde det ändå! Och det konstiga var att jag inte ens var nervös då?! Kanske efter att ha åkt Cobran så många gånger före? Haha. Men den var ganska kul men Cobra är ändå den stora favoriten hos mig. Men vi åkte ändå Junker flera gånger.

Och vädret var perfekt och det var knappt någon kö i något alls så det var bra! Till Lunch åt vi panini.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar