lördag 3 oktober 2015


  Önskemål  
3.10.2015


På min instagram har jag fått en del önskningar angående min blogg, om att jag också skulle börja blogga på finska. Men min finska är inte så bra.
Men här i högra spalten på min blogg finns ett translate program där man kan välja språk att översätta min blogg till fast en stor del av ord översätts helt fel.
Och på tal om instagram så heter jag @iniskanin där, så ni som inte följer mig får gärna ta och göra det!

Ha en bra dag!


// Olen saanut toivomuksia minun instagramistani jos kirjoisttaisin myös suomeksi bloggillani. Mutta en osaa suomea niin hyvin. Mutta täällä oikealla löytyy Google translate mistä voit valita minkä kielen haluat lukea , mutta usein sanat ovat valitettavasti ihan väärin käännetty!

Minun instagram: @iniskanin

Hyvää päivän jatkoa teille!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar