söndag 6 december 2015

Ikea shopping

 
 Ikea shopping #2  
6.12.2015








Hejsan! Idag har dagen gått åt att möblera om, packa upp saker, byggt ihop de ikea saker som skulle ihop byggas osv, osv. Bokhyllan i mitt rum står nu mera i vardagsrummet och på platsen där bokhyllan i mitt rum stod står nu en klädställning, som min mamma ska bygga en skohylla där nere till.
Här ovanför ser ni en del av sakerna jag köpte igår, godis från Candy World, skor från skopunkten, doftljus, ljusstakar, fårskinn, klädställning, sminkborstburk, rund spegel och en del andra saker som inte är med på någon bild som jag köpte från Ikea. :) Är i alla fall riktigt nöjd med gårdagen.

På vägen hem stannade vi vid abc i tupos där vi köpte pizza. Dock läste jag inte tillräckligt noga på vad som var på pizzan så märkte inte att det stod mögelost, vilket jag hatar! Utan mögelosten skulle pizzan nog varit god...
Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar