tisdag 18 juli 2017

Mina film tips



Mina film tips

Hej!

Eftersom det är regnigt väder ute är det perfekt att kolla filmer så därför tänkte jag dela med mig av några av mina bästa film tips! Varje gång jag ska kolla en film tar det alltid en evighet att hitta någon bra. Så därför ska jag nu ge några filmtips åt er så inte ni också behöver ha det problemet då ni ska se på film. :-)
1. White chics
Det är nog en riktig klassiker och en rolig film! Har kollat den flera gånger.

2. Rush hour & Rush hour 2
Dessa två filmer är också riktigt underhållande Både 1:an och 2:an är lika bra tycker jag så därför tog jag med båda här på listan!


3. En shopaholics bekännelser
En bra film det också!

 
4. Wild child
Riktigt bra film.

5. National security
Lite liknande som rush hour filmerna alltså är denna också bra! :-)

6. Mean girls & Mean girls 2
Såklart ska ju dessa filmer vara med på listan också!

Som ni kanske märkte så gillar jag filmer som är i genren komedi/action. Tycker de filmerna är roligast! :-) Har många andra film tips också men de får vänta till något annat blogginlägg!






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar