lördag 22 juli 2017

Room tour | summer 2017


Room tour Summer 2017




 Jag tycker inte om att lägga möbler framför alla väggar i rummet och särskillt inte framför eller under mitt fönster. Tycker det ofta blir för mycket och ser ut som man bara tryckt in massa möbler!

 Älskar marmor mönster!



 En closet tour kommer komma upp här på bloggen snart! Älskar att ordna i min garderob och rensa. Gör det JÄTTE ofta. I min closet tour kommer jag även göra en guide på hur du får din garderob att passa dig och dina kläder perfekt samt tips på organisering och andra saker jag lärt mig då jag gjort om i den kanske 1000 gånger. Också tips på hur du maximerar utrymmet i din garderob utan att det ser proppfullt ut och blir svårt att hitta de kläder du söker.


Här har ni min uppdaterade room tour! Helt otroligt hur mycket mitt rum har förändrats de senaste åren. Ska nog göra en före och efter room tour i framtiden, ska bara söka fram lite gamla bilder av mitt rum. Tror inte jag har direkt någon bild på rummet då ena väggen fortfarande var rosa men nog efter det då jag nyss tapetserat om! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar