lördag 8 juli 2017

Update


Update

 
Blus- Odd Molly/ Klocka-Gant/ Mobilskal- By Malene birger/ Jeans- Gina trickot 

   Hej igen, nu är jag tillbaka efter en liten paus från bloggen! Tyckte det var dags för uppdatering här igen. Nästa vecka åker jag och min familj till Sverige. Vi åker med båt till Umeå där jag först har några affärer jag ska till. Sedan åker vi ner till höga kusten! Jag kommer att få låna min morbrors Go pro hero 5 så ska fota och filma en del och tar såklart med min egna kamera också!

  Idag är det så fint väder ute så ska gå ut och springa då jag bloggat klart. Planen var att göra det i morse då solen inte var lika stark men flyttade över bilder från min mobil till datorn då så hann inte. Förresten vad tycker ni om mitt nya mobilskal som syns på bilderna? :-) Har länge velat att ett svart vitt från By malene biger men först nu hittat ett som passar till min mobil! Jag beställde det från boozt.com. Efter resan kommer jag göra en haul på saker jag köpt senast tiden samt det jag köper på resan ifall jag hittar något. :-) I alla fall en Mac concealer i en nyans ljusare finns på min inköpslista.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar