fredag 29 september 2017

L´oreal paris paradise extatic mascara

L´oreal paris paradise extatic mascara

 
Hej! Har under en tid sätt massor av Youtube videos där folk testar L´oreals mascara "Paradise". Den har verkat väldigt bra då de testat den och då tänkte jag eftersom jag ändå är på jakt efter en mascara som passar bra åt mig och faktiskt funkar,varför inte prova denna? Så igår var jag till affären och köpte den. Då jag testat den ska jag göra ett nytt inlägg då jag berättar hur den funkar för mig och mina åsikter om den! I samma inlägg kommer jag också berätta om andra mascaror jag provat, t.ex. den jag just nu använder som är för Lancome och heter "Hypnose drama". Ska bli intressant att se om en mera budget mascara från L´oreal är bättre än den från Lancome.
Inlägget kommer att komma då jag provat mascaran några dagar.
 
Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar