söndag 10 december 2017

Before & after room makeover


Before & after room makeover
Före:
 
 
Efter:



Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag igen gjort en liten room makeover i mitt rum, och här får ni se resultatet! Jag är super nöjd och tycker det blev stilrent och snyggt! Har också julpyntat rummet och det blev riktigt mysigt med all julbelysning.

Vad har ni gjort idag då? Själv har jag tagit det ganska lugnt eftersom att det har varit en stressig vecka med MASSOR att hinna göra. Så det har varit riktigt skönt att kunna ta det lite lugnt efter all stress. Efter jag bloggat klart ska jag gå till gymmet. Det är några dagar sen senast då jag inte hunnit, men nästa vecka hinner jag nog bättre. Men har ändå varit till gymmet 3 gånger den här veckan så det får räcka. :-)
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar