lördag 23 december 2017

Ny resa bokad + jullov!

 
Ny resa bokad+jullov!

Hej! Ursäkta för min lilla frånvaro här, sista veckan i skolan före jullovet var väldigt stressig så har inte haft tid att blogga, t.ex. i förrgår (torsdag) hade jag hygienpass prov och jag klarade det, yeyy!! Och samma dag hade jag även finska prov och en presentation. Men nu är det som sagt äntligen jullov!

Som ni kan se i rubriken så är en ny resa bokad, jag åker med familjen helgen före jag åker till Gran Canaria till Dragsvik i södra Finland eftersom att min storebror far i militären så ska vi åka dit med en av Ingsvas resor som de ordnar dit på besöksdagen. Det ska bli riktigt intressant tycker jag, har varit nyfiken på hur det ser ut vid militären. Kommer dock bli ett långt dygn då bussen åker redan 3:40. Men roligt ska det bli! Har planer på att beställa några böcker jag länge velat läsa före resorna så att jag har något att göra i bussen och sen också i flyget.

Nu önskar jag er en riktigt God Jul så hörs vi i nästa blogginlägg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar