måndag 26 februari 2018

Mallorca here I come!


Mallorca here I come!





 Bilderna ovan är inte mina egna

Hej! Lördagen var en riktigt bra dag, hade bland annat mitt 17- års kalas och så bokade vi en resa till Mallorca! Vi åker från Helsingfors så vi far med tåg dit dagen innan vi flyger till Mallorca och sover en natt i Helsingfors eftersom att flyget går ganska tidigt på morgonen. Resan är i oktober och jag längtar redan, Mallorca är en plats som jag länge velat besöka så det ska bli riktigt kul <3 Känslan då man bokat en ny resa är en av de bästa, blir också på så otroligt bra humör! Har fortfarande bilder som jag ska visa från Gran Canaria resan men har inte hunnit göra de blogginläggen ännu då jag varit på praktik sedan resan och slutat så sent på dagarna. Men nu har jag sportlov och sedan börjar skolan som vanligt igen så nu har jag mera tid.
Ha en bra dag!

//Hello! Saturday was an awesome day, I had my birthday party and we booked a new vacation to Mallorca! Our flight goes from Helsinki so we will go there with train the day before we go to Mallorca and stay one night in Helsinki because our flight leave early in the morning the next day. The vacation is in October and I´m already waiting, Mallorca is a place I have wanted to visit for a long time so it´s going to be really fun <3 I still have pictures that I will show you in some other blogposts from Gran Canaria because I have not had time to make them yet but now I have winter holiday for a week so now I got more time.
Have a good day!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar