söndag 25 mars 2018

A little haul


A little haul
Calvin Klein set från Spanien.
 
 I Spanien köpte jag också massa Clinique produkter!
 
 Adidas tränings topp och en annan färg av mina favorit leggings <3 Köpta i Adidas affären i Las Palmas. // Adidas top and my favorite leggings in another color <3 I bought them in Las Palmas. 
 
Hej! Då var jag tillbaka här på bloggen igen, tog ledigt från bloggandet förra veckan eftersom jag hade en del i skolan så jag var helt enkelt tvungen att prioritera skolarbetet då.
Från en sak till en annan, jag har inte gjort någon haul från Spanien eller Sverige, orsaken till det är att jag redan börjat använda en del av sakerna och jag minns inte allt vad jag köpt. Så därför kommer jag nu visa några saker som jag hade tagit bild på :-) I Spanien köpte jag också mycket aloe vera produkter, de är riktigt bra!

Idag ska jag fota en Closet tour så nästa vecka kommer den upp här på bloggen :-)

// Hello! Now I´m back here on the blog, I took a week off last week because I had a lot of school work I had to focus on.
From one thing to an another, I have not done a Spain or Sweden haul, the reason is that I have already started to use some of the things and I don´t even remember everything that I bought. That´s why I´m now showing some of the things that I had taken pictures of :-) In Spain I also bought a lot of aloe vera products and they are really good!

Today I´m going to take photos of my Closet so next week I will make an updated Closet tour :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar