fredag 6 april 2018

Friday!

Friday!
Hej! Äntligen är det fredag! Dock är det otroligt dåligt väder idag (inte så fint som det var då jag fotade bilden ovanför förra veckan). Därför passade det perfekt att åka till gymmet efter skolan! Längtar så mycket tills snön smälter bort från gatorna så att jag kan gå ut och springa till ett av mina favorit ställen här i stan! 
 
Namnet på min blogg har jag bytt dessutom, bloggadressen är den samma men namnet har jag ändrat till Saimi Ina :-) Saimi är ett av mina mellan namn och Ina är mitt förnamn så därför bestämde jag mig för att ändra det till det!
 
 
//Hello! Finally it´s Friday! Unfortunately the weather is really bad today (not as good like it´s on the picture here above that I took last week). That´s why  it was perfect to go to the gym after school! I´m waiting so much for the snow to melt from the streets so I can go out for a walk or run to one of my favorite places in this town!
 
The name on my blog I have also changed, the adress to my blog is the same but the name is now Saimi Ina :-) Saimi is one of my middle names and Ina is my first name so that´s the reason to my choice of name to my blog!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar