torsdag 31 maj 2018

Finally summer break!

Finally it´s summer break!
 
Äntligen har jag sommarlov från skolan! Det här läsåret har verkligen gått snabbt, känns som om det var nyligen jag var första dagen i den nya skolan och nu har jag redan varit där ett läsår! Planerna inför sommaren är att jag ska jobba och det ska faktiskt bli riktigt kul. :-) Det kommer troligtvis också bli några utflykter i sommar!  Kommer också att blogga mera än jag gjort på sistone. :-)
Vi hörs!
 
// Finally it´s summer break from school! This schoolyear has gone so fast, feels like I just started at the new school and now I have been there for A year! The plans for the summer is that I´m going to work and that´s going to be really fun. :-) ´This will be my first summer job so I´m excited! I´m also going to be more active here on the blog than I have been the past weeks. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar