måndag 7 maj 2018

O´Learys

O´Learys



Hej! Hur har eran helg varit? Min har varit riktigt bra! På lördagen var jag till villan med min familj och på kvällen var jag och äta till O´Learys med några vänner, det var riktigt kul :-) Nu är det bara 16 skoldagar kvar sen är det sommarlov, eller egentligen är det bara 15 kvar för mig eftersom jag nästa vecka ska på en mässa till Tammerfors. :-) Helt otroligt hur fort det här skolåret har gått. Ska bli skönt med ledigt och sommar!

//Hello! How was your weekend? My was really good! On Saturday me and my family went to our place in Terjärv and on the evening I went to O´Learys with some friends, it was really fun :-) Now it´s only 16 days left until summer holiday, or actually it´s only 15 days left for me because next week I´m going to a fair in Tampere. :-) It´s incredible how fast this school year has gone!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar