söndag 12 augusti 2018

Louis Vuitton unboxing

Louis Vuitton unboxing
 



Hej! Här är en unboxing i bilder av mitt köp från Louis Vuitton! Älskar designer märkens packning, verkligen en så lyxig känsla att öppna. Detta är då en börs för nycklar och kort. Kommer vara perfekt då man får med sig det viktigaste i den. Vill man ha med sig kontanter ryms det även där korten ska vara. :-) Jag valde mönstret i Monogram då jag tycker det är snyggt och då det var mitt första köp (definitivt inte sista) köp från Louis Vuitton ville jag ha något klassiskt och tidlöst. Är riktigt nöjd och kommer få användning av den!

// Hello! Here is an unboxing in pictures of my purchase from Louis Vuitton! I love designer brands packaging, it´s a really luxury feeling when opening. This is a wallet for keys and cards. If you want to it´s also perfect to put cash where the cards are. :-) I chose it in Monogram because I like it and it´s my first purchase ( definitely not the last) from Louis Vuitton so I wanted something classic and timeless. I´m really happy with it and I´m going to use it a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar