måndag 31 december 2018

2018 - Best year so far

2018 – Best year so far
Stockholm car meet 2018 i Solvalla, burnout show
 
Stockholm crusing
 
 Stockholm cruising
 
 Palma de Mallorcas hamn

 Ovanför Frankrike på väg hem från Gran Canaria

 Min volvo s60 <3
 

 Louis Vuitton och Gucci shopping
 
 Stockholm

 Puerto Ricos hamn

Shopping i Meloneras
 


Palmer i Anfi del mar
 

 Anfi beach
 
 Anfi

 Anfi
 
 Maspalomas dunes, öken

 Palma de Mallorcas hamn
 



American car club meeting 

 Åt god mat hela året :-)
 
 Puerto de mogán
 
Camaro vid Solvalla 

Hej! Nu är det länge sen jag bloggat men tänkte berätta kort om hur mitt år har varit och visa lite bilder från det. Jag kan börja med att säga det har varit det bästa året i mitt liv hittills! Jag har varit på så fina resor där jag fått uppleva nya saker och se nya platser, träffat och lärt känna nya personer en del av dem har jag inte träffat på ett tag så funderar höra av mig till dem nu då 2019 börjar, och så har jag tränat regelbundet hela året och jag älskar verkligen att gå till gymmet. Och sen en av de bästa sakerna som hände under året var att jag blev ägare till min älskade Volvo S60 :-) 2019 börjar nog också riktigt bra då jag fyller redan i februari och får då ta det efterlängtade körkortet!! Jag hoppas även att det blir någon eller några resor 2019 eftersom jag älskar att resa och det är en stor höjdpunkt att ha en resa eller resor som man kan se framemot och det gör året ännu bättre.

Jag hoppas att ni också haft ett fantastiskt 2018 och så hoppas vi att 2019 blir lika bra eller ännu bättre, Gott nytt år!

//Hello! It has been a while since a last blogged but I decided that now when 2018 is ending I will tell you shortly about the year and show some pictures from it. I can begin with telling you that it has been the best year of my life so far! I have been on so many good trips and vacations, met new wonderful people and I have been working out regulary during the whole year and I really love going to the gym. And, last but not least one of the best things that happened, I became owner of my loved Volvo S60 :-) 2019 will begin really good too because I will be 18 already in February so then I can finaallyyy take my driving license!! I also really hope that I´m going on a few trips and vacations during 2019 because it makes a year so much better.

I hope that your 2018 have been amazing aswell and let´s hope that 2019 will be as good or even better, Happy New Year!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar