fredag 8 maj 2015

Stockholm dag 1!

Hej på er!
När vi landade vid Arlanda var det mulet. Ovanför molnen hade solen skinit. Vi åkte med flyg bussen från flyget in till Arlanda. Därifrån tog vi en annan buss in till Stockholm. Och på vägen dit var det huuur mycket trafik som helst! Klockan var 7-8 tiden på morgonen så alla skulle väl till sina jobb så det var värsta rusnings tiden. Det var som om vi var i San Francisco om man tänker på hur mycket trafik det var. Haha. 
När vi kom till Stockholm förde vi våra väskor till hotellet men rummet var inte klart ennu då så vi gick till Stockholm centrum. Solen hade redan då kommit fram. Alla affärerna var ennu stängda då så vi gick till gamla stan och fotade och sådant. När affärerna öppnade började vi shoppa. När vi gjort det så var rummet vid hotellet klart så vi gick dit och checkade in.

 Sedan åkte vi till gallerian och Victorias secret. Där shoppade jag mycket! Har längtat såå länge till att få gå till en Vs affär så det var verkligen roligt! Jag orkar iallafall inte idag berätta allt vad jag köpt men lite av det är iallafall 3 Victoria's secret necessärer, 1 body mist från Vs, en palett med olika ansikts smink i Därifrån och en börs från Vs affären. Osv. Från Hollister köpte jag också lite kläder och saker de har verkligen fina kläder där! Och från yves Rosher en parfym, och från stadium och XXL sport kläder, mera har jag inte lust att skriva om vad jag köpt, haha. Men en sak är säkert att det finns MASSOR med affärer här!
För en stund sen kom jag och mamma till hotellet från Pizza hut där vi varit och ätit pizza!
 
Imorgon ska vi till Gröna lund och lite andra ställen här i Stockholm men vet ennu inte om jag ska åka något där men vi får se. 
Vi hörs!

 
En bild från flyget.

Några saker jag köpt.



 
Min nya Aqua kiss body mist och min nya Hollister body mist, de matchar varandra riktigt bra ju! ;P

 
Vår utsikt från hotellrummet.

Kungsträdgården.
Victoria´s secret affären!
 
Bild från pizza hut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar