måndag 25 april 2016

New bag

New bag



Halloj! Igår på kvällen köpte jag en ny väska, främst har jag tänkt använda den till skolan. Tycker det är kul med lite variation, så nu har jag lite olika att välja mellan :-) Vissa dagar känner jag för att ha ryggsäck, då kan jag ta den, andra dagar känner jag för att ta handväska, jamen då tar jag en av dem. Dessutom har jag svårt att hitta tillräckligt stora handväskor som det ryms en massa häften och böcker i så den här var ju perfekt!

Nu när jag har skrivit klart det här ska jag öva på traktorkortet som det har varit väldigt glest med inspiration till att öva på nu på sistone.. Dessutom har vi en del prov, och jag vill ändå ha tid till annat än att bara öva, öva och öva. Men nu ska jag ta tag i det! I alla fall en timme... Dock borde jag också öva på engelska provet jag har på onsdagen men det orkar jag faktiskt inte börja med ikväll...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar