måndag 24 oktober 2016

Fäboda sunset

 Fäboda


Hej! Här är några bilder från fäboda! Var och fotograferade solnedgången där för ungefär en eller två veckor sen. Riktigt fint var det. Har flera bilder därifrån också men de har jag inte ännu flyttat över från kameran till datorn. Trots att det var lite molnigt fick man bra bilder då de gjorde bilderna lite mera dramatiska så att det inte enbart är en sol och ett träd/en sten hehe.

  Annars nu på torsdagen öppnar visst det nya köpcentret i Jakobstad? Det ska bli spännande att gå dit och se hur det ser ut! Redan nu ser staden så mycket intressantare ut. Känns så konstigt då man kommer till centrum så finns där H&M och Cubus?? Tror nog det blir riktigt bra faktiskt! Roligt med något nytt. Dessutom är jag på jakt efter en till bomberjacka. Såklart just nu när sommarklädsäsongen börjar vara förbi så finns typ bara vinterjackor överallt! Och de bomberjackor som finns är i så trista färger. Därför tänkte jag att framförallt kanske H&M har någon fin? Eller Cubus? Aja får veta på torsdag haha. Och såå bra att H&M beauty kommer hit! Det finns ju inte i Kokkola H&M. Då jag var i Sverige i slutet av sommaren köpte jag från den nya (okej den börjar ha funnits ganska länge nu men) beauty kollektionen en ögonbrynspenna. Den är riktigt bra men halva är bara kvar så får hoppas att den finns här nu då.. Dock skulle det varit ännu bättre om dom också hade tagit hit H&M home för har sökt tofsar till rummet men de finns som ingenstans. Inte just den typen jag söker i alla fall. När vi för några veckor sen var till Sverige (Ikea osv) så inne hos Hemtex hade de några sorters tofsar men de var tyvärr för stora.
Okej, det här blev ett långt inlägg nu, men vi hörs! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar