måndag 26 december 2016

Helsingfors

    Helsingfors

 
 

 







 

Hej det var länge sen senast! Hoppas ni haft en trevlig julhelg, själv är jag riktigt nöjd. Fotade en del i Helsingfors på klassresan men har inte orkat lägga upp några här men nu fick jag plötsligt motivation till det så här är några bilder därifrån! För min del blev det en hel del shopping där, teatern var också bra! Riktigt rolig resa dock också väldigt jobbig då vi åkte så tidigt och kom hem så sent. Men det var det värt.
Nu ska jag göra en smoothie, fick i julklapp en sån som man gör smoothies med och igår testade jag på att göra en ny smak som jag aldrig förut testat, nämligen en blåbär, banan & jordgubb, den smakade väldigt fräscht och somrigt, riktigt god blev den! Så tror det får bli en likadan ikväll. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar