lördag 31 december 2016

Pancakes

    Pancakes

GOTT NYTT ÅR! Vill jag börja med att säga. Hur har ert 2016 varit? Mitt har varit riktigt bra trots att det gick så otroligt snabbt. Fast 2017 ser jag verkligen fram emot då det kommer hända en del förändringar då, bland annat börjar jag ny skola då jag går ut grundskolan. Och mitt största nyårslöfte i år är att ta tag i min officiella instagram och min blogg igen. I somras blev min instagram en sån press att varje vecka MÅSTE jag ha en bild att lägga in, så i Juni tog jag sommarlov även från instagram och så gott som från bloggen också. Månaderna gick och jag tyckte det var så skönt att slippa den där pressen så ända sen sommaren har jag haft sommarlov från min officiella instagram men istället har jag varit jätte aktiv på min privata. Fast nu har jag fått mer motivation att börja uppdatera mera både här på bloggen & instagram.

   Nu till bilden, finns det något bättre än en riktigt god frukost? Förut tyckte jag INTE om blåbär men nu helt plötsligt tycker jag de är super goda, haha. Men vi hörs och så önskar jag ett riktigt bra nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar