lördag 18 mars 2017

Spanien, Puerto rico resa!

Spanien, Puerto Rico

Hej! Igår bokade vi en resa till Gran Canaria i Spanien! Resan är i Januari så det är ganska länge tills vi åker fast det är bara roligt att ha något att vänta på! :-) Vi kommer att bo vid Puerto Rico, fast vi kommer nog åka på utflykter till andra delar av Gran Canaria också. Flyget landar i huvudstaden Las Palmas, kanske vi åker dit någon dag och kollar lite mera än vad man hinner se då man åker igenom bara från flygfältet till hotellet! Meloneras som är ganska nära Puerto Rico vill jag också gärna besöka. Ska bli roligt att se utsikterna från de höga bergen som det går vandringsleder ännu högre upp än vad hotellet redan är!

När jag ändå pratar om resor kan jag också meddela att jag i maj åker till Helsingfors, jag ska delta i vår skolas hejarklack i år så då kommer vi antagligen få lite shopping tid där ena dagen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar