torsdag 13 april 2017

Renovering

Renovering

Tyckte att de paketerade in min Gant handduk så fint vid Bros så var ju tvungen att fota den..:-) 

    Heej! Det var länge sen, igen. Men har haft mycket att göra den senaste tiden. Har bland annat renoverat i mitt rum. (Det kommer före och efter bilder på det i ett annat inlägg då det är helt klart!) Har målat två väggar helt vita. Om ni kollar på första bilden där man ser sko-hyllan jag pratade om i ett annat inlägg, bakom den finns en blommig tapet och det är en av väggarna som nu är vit. Bilden är fotad strax före jag målade den, därför är tapeten kvar. Ett nytt skrivbord kommer jag snart också att köpa.

  Och i natt sov jag inte i mitt rum då jag igår målade mitt batteri och den målarfärgen luktar väldigt starkt så det gick inte att sova där. Kommer sova på vinden i natt igen då det fortfarande luktar lite av färgen.

Glad påsk förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar