onsdag 26 juli 2017

Haul!

Haul| By malene birger, Ralph Lauren, Ck, m.m
 1. Mobilskal från By malene Birger
2. Strumpor från Calvin Klein
 
3. By malene birger väska & clutch

4. Bälte från Ralph Lauren

5. Vit keps från Ralph Lauren

 

6. Jeans från Hollister. Tycker om Hollisters jeans då de är så snygga och detaljerna de har på bakfickorna tycker jag är så snyggt!
 
7. Calvin klein bralett
 8. Snö of Sweden örhängen (Dessa är så min stil!)
 
9. Ljusgrå tröja från Vero Moda. Kommer att vara mysig sen i vinter då det är kallt!
 
10. Läderjeans

11. Lancome mascara 

 12. Mac pro longwear concealer

13. Isadora ögonskuggspalett


Hej! Jag bestämde mig för att göra haulen lite som en lista istället för en lång text. Har inte fotat allt för då skulle inlägget bli så långt. Därför har jag valt ut 10 klädesplagg/accessoarer och några sminkprodukter. Sakerna jag valt ut valde jag bara random av det jag köpt så jag är lika nöjd med både det som är med på listan och det som inte är med! :-)  Det mesta som syns i inlägget köpte jag då vi var till Sverige!

Själv tycker jag det är kul att läsa och kolla då andra gör hauls på sina bloggar och på Youtube, så därför tyckte jag att det kunde vara kul att göra en själv också! :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar