måndag 27 november 2017

My favorite Instagram influencers




My favorite Instagram influencers

De två plattformerna där jag hittar mest inspiration är Instagram & We heart it. Därför tänkte jag nu dela med mig av mina favorit influencers på Instagram. Har många, många fler än dessa som jag följer och inspireras av men dessa är favoriterna! Skriver deras Instagram namn inom parentes efter namnet. 

1. Coco Lili (cocolilii)
 

 
Så fina bilder och jätte fint feed! Hon har också en inspirerande youtube kanal.

2. Carli Bybel (thefashionbybel)
 
 
 
3. Nini Ng. (ninninguyen)


 
4. Nada Adelle (nadaadellex)
 
  
 
 
Hon har så fin klädstil och stilrena outfits!

 

5. Nazanin Kavari (Nazaninkavari)

 


Hon har fina bilder och fint feed!

Hon har också en inspirerande youtube kanal.

7. Sarah Ashcroft (sarahhashcroft)
 


 
Även Sarah har en Youtube kanal!
8. Lorna Spanien (lornaspaine)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar