söndag 26 november 2017

Fitness

Fitness

Hej! Jag kom precis hem från gymmet. Då jag bloggat klart ska jag göra en smoothie, tror det får bli en blåbärs smoothie idag! Nästa vecka kommer det komma upp ett inlägg med recept på mina favorit smoothies, så håll utkik här på bloggen ifall du är intresserad av att få lite recept. Själv tycker jag att en smoothie är det bästa och godaste mellanmålet, både gott och enkelt. Sedan så älskar jag havregryn så det är perfekt att toppa med det haha.

Nästa vecka kommer jag dessutom inte ha vanlig skola eftersom att jag kommer ha praktik i skolans café (det hör till utbildningen att man ska vara där och jobba en vecka och nästa vecka är det min tur). Så därför kommer jag troligtvis ha mer tid att fota och blogga då. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar