lördag 18 november 2017

Saturday

Saturday


  Hej! Den här dagen har gått så fort känns det som, lite över 12 gick jag med en kompis till gymmet där vi var i ca 2 timmar. Efter det gick vi till friends and brgrs och åt hamburgare, det var så gott! Kom precis hem och klockan är 5 och det är redan mörkt ute. Kommer skaffa gymkort men vet inte ännu om det lir månadskort eller 10/20 gångerskort...? Måste fundera ännu. Men roligt att gymma är det i alla fall tycker jag, får motivation till att göra annat efter ett gympass och inte bara slöa. Vem vet, kanske kommer mig för att blogga oftare då jag börjat gymma? De brukar ju säga att " en god vana leder till flera goda vanor", kanske det stämmer. hahah.

  Nu ska jag kanske kolla någon film om jag hittar någon bra. Kollar ni också på riverdale? Om inte så rekommenderar jag VERKLIGEN att ni gör det!! Så bra serie! Det är så jobbigt att behöva vänta en vecka mellan varje avsnitt av säsong 2. Men då kollar jag ju inte se hela säsongen på en helg åtminstone hehe...
Ha en bra kväll så hörs vi! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar