lördag 25 november 2017

Pink

 
Pink

 

Tycker det är så roligt att fota sådana här produkt bilder, så för några dagar sedan hade jag en liten photoshoot. Här ovanför ser ni två av bilderna! :-) Jag har nu de senaste veckorna börjat få motivation till att fota mera bilder till bloggen och min officiella Instagram! Undrar om det kan ha något med att det börjar närma sig Spanien resan, för den väntar jag något extremt mycket på nu då det är sådant dåligt väder här i Finland! Då kommer jag i alla fall fota jätte mycket! Men kommer också vara mera aktiv här på bloggen nu framöver.

Vad har ni gjort i helgen? Själv har jag varit till villan där jag körde med bilen och skaffade en julgran. Imorgon ska jag till gymmet, köpte nämligen månadskort dit då jag var där i torsdags! :-) Funderade redan ifjol på att skaffa gymkort men det blev aldrig av. Sedan blev det sommar och då kändes det onödigt att köpa gymkort då jag ändå var och springa i princip varje morgon! Jag saknar verkligen att kunna gå ut och springa tidigt på morgonen i fint väder... Det är ju inte särskilt roligt att göra det nu då det är mörkt, halt och regnigt.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar