torsdag 18 januari 2018

Next: Gran Canaria!

Next: Gran canaria 
Bilden ovan är inte min egen

 
Outfit: Jacka- Wallis petite /byxor-Gina Trickot/ Väska-By malene birger/ Skor- Nike air force/ mössa-Gina Trickot

Hej! Hur mår ni idag? Själv mår jag otroligt bra då dagen jag väntat på äntligen är här, åker till Gran Canaria om någon timme! Ska bli så skönt med varmare väder då det är sååå kallt här. Kommer fota mycket så ni kommer få se bilder :-) Kanske kommer det upp något blogginlägg under resan men är inte säker för jag vet inte hur bra internet är där +  jag vill hinna njuta så mycket som möjligt av semestern!

Älskar att åka flygplan så är verkligen taggad på att få göra det! Eftersom att det blir mörkt så tidigt kommer det vara mörkt då planet lyfter så det ska bli mysigt! På vägen hem är det ljust då vi åker :-) Vi har planerat mycket utflykter, bland annat så ska vi hyra en bil och köra runt hela ön, ska bli riktigt intressant. Jag som älskar höga berg kommer ju i alla fall få se berg nu haha.

// Hello! How are you today? I´m feeling really good because the day I have been waiting for is finally here, I´m going to Gran Canaria in a few hours! It´s going to be so good with warmer weather because here it´s soo cold right now. I´m going to take a lot of photos that I´m going to show you here on the blog and on my Instagram @saimiinah :-) Maybe a blogpost will come up on the blog during the vacation but I´m not sure because I don´t know how the internet is there and I want to enjoy the vacation as much as possible!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar