torsdag 8 mars 2018

Chanel & Gucci

 
 
Chanel & Gucci

Hej! Jag hade planerat göra en Gran Canaria haul men det blogginlägget skulle bli så långt så därför visar jag endast mina två favorit köp. :-) Chanel Léau parfymen har jag velat ha länge, och då jag var i en parfym affär i Meloneras såg jag den och köpte den. Den doftar så otroligt gott! I affären doftade jag även på några andra parfymer och upptäckte att Gucci bloom parfymen doftar riktigt gott, så då köpte jag båda. :-)

//Hello! I had planned to do a Gran Canaria haul but that blogpost would have been so long so that´s why I´m just going to show my two favorite purchases. :-) The Chanel Léau perfume I have wanted a long time, and when I was in a perfume store in Meloneras and saw it I bought it. I love the scent! I also bought the Gucci bloom perfume because I loved that scent too. :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar