fredag 9 mars 2018

Umeå shopping!


Umeå shopping


Hej! Imorgon blir det tidig väckning för min del eftersom jag åker till Sverige, närmare bestämt Umeå! Redan några dagar efter vi kom hem från Gran Canaria bokade vi en resa dit. Så det blir en liten weekend trip helt enkelt! Det kommer bli riktigt roligt, jag har redan en shoppinglista så jag hoppas jag hittar det jag söker :-) Nu ikväll kommer jag bara packa och kolla på talang!

//Hello! Tomorrow I have to get up early because I´m going to Sweden, more specific Umeå! Already a few days after we came home from Gran Canaria we booked the trip. So it´s going to be a little weekend trip! It´s going to be really fun, I already have a shoppinglist so I hope that I will find the things I´m searching for :-) Tonight I´m just going to pack and watch talang Sverige!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar