fredag 16 mars 2018

Umeå 10.3.2018



 
Umeå 10.3.2018



Köpte dessa otroligt snygga guldiga skorna. Hade tänkt beställa ett par liknande från Zalando men då köpte jag dessa vid Dinsko istället!

Märkte också en sak jag inte sett tidigare, det fanns olika övergångs skyltar. Vissa var det en kvinna som gick över och på andra ställen var det en man. 


Hej! Lördagen förra veckan började med att stiga upp tidigt och 6:30 åkte vi iväg till Vasa. Mitt på dagen var Wasaline i hamn vid Holmsund och vi körde in till Umeå. Vi shoppade hela dagen i massa olika affärer och på Ikea. Jag köpte de sista garderobsdelarna till min garderob (har nämligen gjort en stor förändring i den och nu är det klart!) kommer göra en uppdaterad Closet tour snart! Dagen var riktigt bra och det blev mycket shopping! :-) 

//Hello! Saturday last week started with waking up early and 6:30 am we went to Wasa. We arrived to Holmsund harbour in the middle of the day and drove to Umeå. We shopped the whole day in many different stores and at Ikea. I bought the last wardrobe parts to my wardrobe (I have made some changes and now it´s done!) I will do a updated Closet tour soon! The day was perfect and I shopped a lot! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar