torsdag 14 maj 2015

Lite allt möjligt!

Hej igen!
Idag har det varit ledigt från skolan vilket har varit skönt! Sov till klockan 10 i morse och sedan dess har jag inte gjort något speciellt. Rensat lite i garderoben och fotat. Har redan nu börjat fundera lite på vad jag ska packa med mig till Helsingfors. Åker ju dit ungefär om en vecka. Vi kommer att ha träningar varje dag efter skolan nästa vecka så kommer ha ganska långa dagar.
 
   Och förresten så skrev jag ju inte något inlägg om sista dagen i Stockholm men på morgonen så var vi en sista gång till några affärer där och sedan åkte vi till Arlanda och shoppade på Taxfree och sen så var det bara att åka med flyget hem. Kom hem så sent på söndags kvällen så jag var verkligen jätte trött på måndagen i skolan. När vi hade huslig ekonomi visste jag knappt vad jag höll på med eftersom att jag var så trött, så det blev väl som det blev...
 
Dagens outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar